Photobucket

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

blink2


About Me

Powered by Blogger.

The Broken Angel

The Broken Angel

River Flows in You ost Twilight


20 January 2011

Maha Karya Cinta - Faizal Tahir

Begitu berat melangkah

Melihat kau bersamanya
Adakah aku yg salah
Atau hanya helah saja



Ku masih mencintai diri kamu
Walau kau menjauh
Ku rindu



Kau bagaikan udara
Yang membantu aku untuk terus hidup diatas dunia
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna kau mahakarya cinta
Hoo..Hooh



Biarpun kau tidak mahu
Menerima kasih daku
Ku kan setia bersamamu
Sehingga ke akhir waktu



Ku tetap menyayangi diri kamu
Biar kau berlalu
Ku rindu



Kau bagaikan udara
Yang membantu aku untuk terus hidup diatas dunia
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna engkau mahakarya



Kau takkan dapat aku lupakan
Kerna kau lah punca cinta kita
Mengajarkan ku erti bahagia
Temanilahku semula



Kau bagaikan udara
Yang membantu aku untuk terus hidup diatas dunia
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna kau mahakarya cinta
Hoo..Hooh
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna kau mahakarya cinta



Dengarlah pesanan daku
Yang masih akan menunggu



No comments: