Photobucket

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

blink2


About Me

Powered by Blogger.

The Broken Angel

The Broken Angel

River Flows in You ost Twilight


06 February 2013

Cinta Untuk Sayang ku

Dari kali pertama aku hidup dengan kau, dugaan demi dugaan, da cukup buat aku menderita, tapi aku tetap bahagia, sejak dari mula lagi.  Dan rindu ini untuk engkau, bibir ini menyebut nama engkau, hati ini menyeru nama engkau.  Air mata sengsara ini, sedikit pun tidak mampu menghapuskan rasa cinta untuk engkau, api kemarahan ini, sedikit pun tidak mampu melahirkan bibit-bibit benci dalam hati aku untuk engkau.  Hanya engkau yang bertakhta menakluki hati nurani, jiwa dan ragaku. Aku bahagia sayang, aku cukup gembira bersama engkau, menjadi milik engkau, mencintai engkau, merindui engkau, menangis kerana engkau, aku tetap gembira, walau dalam hati, kesengsaraan dah lama bersarang, ku simpan jauh di lubuk hati, agar tidak terlihat di wajah. Kerana aku yakin, aku percaya, satu hari nanti, kau mampu membuat ku bahagia, lebih dari segalanya... Aku mencintaimu, dan aku bersumpah, tiada orang lain yang lebih kucintai selain engkau. :)

~iNtAn~

No comments: